:: FOLLOWERS ::

Wednesday, July 25, 2012

Water Bouquet Bag


For sale!



Water Bouquet Bag

Fabric - Designer Cotton (US)
(Water Bouquet in Midnight by Amy Butler & Ta Dot in Moss by Michael Miller)
Size - 10 inci x 6.5 inci
Tali : PU Leather 
Harga : RM 40

Tuesday, July 24, 2012

Hair Clip & Brooch for Sale!!


Salam Ramadhan..

Hair Clip & Brooch for Sale!!
Harga hanya untuk promosi raya je ye..


Hair Clip Bunga - Blue 
Promosi Raya : RM 8 sepasang
Size : 4.5cm
Clip : Alligator
(NP : RM 5 each)


Hair Clip Bunga - White 
Promosi Raya : RM 8 sepasang
Size : 4.5cm
Clip : Alligator
(NP : RM 5 each)




Hair Clip Bunga - Brown
Promosi Raya : RM 8 sepasang
Size : 4.5cm
Clip : Alligator
(NP : RM 5 each)




Brooch Bunga : Yellow / White
Promosi Raya : RM 4 each
Size : 6cm
(NP : RM 5 each)




Brooch Bunga : Blue / Orange
Promosi Raya : RM 4 each
Size : 5.5cm
(NP : RM 5 each)


Friday, July 20, 2012

Fridge Magnet & ID Card Holder




Tempahan dari Nurdalila

3 ID Card Holder
10 Fridge Magnet
suka buat FM tu.. ada A B C dgn 1 2 3.. rasa mcm nk buat untuk diri sendiri pulak lepas ni.. ;)

tq dear!

Tuesday, July 17, 2012

Tuesday, July 3, 2012

ID Card Holder



ID Card Holder order dari Aishah Biela..

tqvm dear..

Brooch Butang Balut for Sale!!

Brooch Butang Balut for sale

Brooch ni amatla sesuai untuk semua terutama remaja yang suka benda2 yang simple dan ibu2 yang bertudung yang tak nak anak dia main tarik2 brooch yang bergayut2 tu.. Selain tudung korang boleh pinkan kat bag atau mana2 yang korang suka..

So, apa lagi tampil ringkas dan cun di hari raya nanti k..!!



Brooch Butang Balut
Fabric - Designer Cotton
Saiz - 3 cm
Price - RM 8 sepasang (2pcs) / RM15 - 2 pasang (4pcs)



Brooch Butang Balut Polkadot
Fabric - Japanese Cotton
Saiz - 3 cm
Price - RM 7 sepasang (2pcs) / RM 13 - 2 pasang (4pcs)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...