:: FOLLOWERS ::

Tuesday, June 1, 2010

Giveaway Winner!

Alhamdulillah..
Ni giveaway kedua yg sy anjurkan..
Giveaway ni adalah sebagai permulaan bagi mendapatkan maklumbalas dan pandangan orang mengenai bag saya, sebab rasanya lepas ni akan menghasilkan bag2 pulak..

TAPI, sy tak dapat nak masukkan gambar hadiahnya, sebab handphone sy tertinggal..
Tipon tu lah yg digunakan utk amik gambar, balas sms dan mcm2 lagi lah!..
Ingat nak bg keputusan esok, tp takut peserta ternanti2 pulak, tak per esok sy masukkan gambar hadiah k.. Yg penting nama pemenang diumumkan hari ini...

Ok, ini adalah kata2 pemenang bertuah..

Bila baca entry ini, teringat Nida pada kata orang tua-tua "Dah dapat barang baru, barang lama jangan dibuang"... tahniah sekali lagi kerana anda bijak menggunakan sumber yang ada dengan berhemah..:) - Nida

Selain tu Nida juga rajin link kan contoh untuk rujukan.. Syabas! rajin sungguh..

Ramai yang berminat dengan penambahan tali bag lama yang sy pasang dan ditambah dengan scarf lama juga.. kira ok la percubaan sy..

Sebenarmya banyak juga komen dan pendapat peserta yang menarik..
contohnya.. tambahkan butang besar atau zip untuk penutup bag, selain cantik, ianya juga untuk keselamatan.. memang betul tapi sy tak pandai pasang zip.. ~malu nak ngaku..~ butang tu memang nak pasang, tp nantilah untuk bag yg akan datang ye.. Nak lekat butang2 kang serabut lak sebab fabric tu dah penuh gambar2 bag.. Terimalah seadanya.. hiks!

Tahniah kepada pemenang.. dan kepada peserta yang lain jangan berkecil hati.. Insyallah sy akan buat giveaway lagi k.. Pandangan bernas anda sy jadikan panduan..

So, kepada Nida, email sy k..

4 comments:

  1. tahniah kepada pemenang nyer k :)

    ReplyDelete
  2. tahniah nida..x perk nanti ader lain masa time ibu dini plak..ahaksss...nnti buat lgi jerit2 kat ibu dini yerk...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah syukur.... gembira tidak terkata.. terima kasih banyak2.. semoga Allah melimpahkan rezeki buat kalian sekeluarga..aminnnnn

    Terima kasih sekali lagi :)

    Nanti Nida emelkan maklumat yg diperlukan :)

    ReplyDelete

Klik untuk Komen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...